duminică, 12 aprilie 2015

Fotografia lunii martie 2015




Toate imaginile înscrise în cursa pentru alegerea fotografiei lunii martie au fost făcute în timpul vacanţei la Roma. Mă aşteptam ca pe sfârşit de martie, la Roma, să fie vreme mai bună şi mai călduroasă. Nu a fost aşa. Soarele s-a dovedit a fi destul de scump la vedere, iar ploaia mai multă decât era nevoie.
De când am programat acestă vacanţă, am visat cu ochii deschişi la momentul în care voi fi pe cupola basilicii San Pietro şi voi imortaliza acea imagine binecunoscută a pieţei din faţa basilicii. În fanteziile mele, însă, nu era inclusă şi ploaia, în realitate – da. Astfel că celebra imagine a ieşit cam plouată.
Gata, m-am plâns destul! Acestea sunt fotografiile pe care le-am selectat dintre cele 1.413 realizate în sâptămâna petrecută la Roma. Vă invit să alegeţi imaginea care vă place cel mai mult, imagine ce va reprezenta luna martie în calendarul de anul viitor.
Vă mulţumesc pentru implicare!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Fotografiile câştigătoare ale lunilor precedente sunt:

Ianuarie

Februarie
 .

12 comentarii: